نحوه پیدا کردن والپیپر (تصویر پس زمینه) موبایل

تغییر والپیپر گوشی به هر دلیلی که باشد، کار سخت و زمان بری است به خصوص اگر دنبال رنگ خاصی باشید یا هر طرحی به راحتی شما را راضی نکند. در این مطلب به چند راهکار ساده برای پیدا کردن والپیپر مناسب اشاره می کنیم.

اولین و ساده ترین راه استفاده از امکانات پیش فرض گوشی در بخش تنظیمات پس زمینه است. برای مثال در گوشی های اندروید سامسونگ اپلیکیشنی وجود دارد که از طریق آن به دنیایی از والپیپرها دسترسی دارید که بخش زیادی رایگان و بخش دیگری پولی هستند.

راه دوم استفاده از اپلیکیشن‌های موجودی است که برای این منظور نوشته شده و از طریق کافه بازار یا سایر اپلیکیشن‌های مشابه قابل دریافت است. این اپلیکیشن‌ها ممکن است رایگان یا پولی باشند و بسته به کیفیت کار تولید کننده اپلیکیشن، تنوع متفاوتی از والپیپرها را فراهم نمایند.

راه سوم که نسبت به دو راه دیگر زمان کمتری را می‌گیرد، استفاده از منبعی است که دائما والپیپرهای مختلف را در معرض دید شما قرار دهد تا شما به سادگی در طول زمانی که در حال چک کردن وب هستید، والپیپرهای مد نظر خود را پیدا کرده و برای روزی که نیاز به تغییر والپیپر پیدا می‌کنید در حافظه گوشی خود ذخیره کند. این مسیر از طریق صفحاتی که در شبکه‌های اجتماعی فعال هستند، میسر می‌شود. برای مثال در این مطلب یکی از صفحاتی که در این زمینه فعالیت دارد و والپیپرهای منحصر به فردی را منتشر می‌کند به شما معرفی می‌کنیم.

از لینک زیر می‌توانید این صفحه را بررسی و دنبال نمایید:

زُهَیرا؛ مرجع والپیپر

نمونه ای از این والپیپرها را در ادامه مشاهده می کنید:

برای دریافت تصاویر و والپیپرهای با کیفیت روی لینک زیر کلیک کنید:

دریافت تصاویر با کیفیت