نحوه به اشتراک گذاشتن اپلیکیشن های اندروید

روش اول: اشتراک گذاری اپلیکیشن های اندروید با استفاده از برنامه MyAppSharer

1. برنامه MyAppSharer را اجرا کنید . آیکون این برنامه در منوی برنامه های شما یا در صفحه اصلی قرار دارد . علامت این برنامه به شکل دو ربات اندروید هستند که روی هم افتاده اند و علامت به اشتراک گذاشتن روی آنها قرار دارد. برای اجرای این برنامه روی آن کلیک کنید.

  • اگر شما این برنامه را ندارید میتوانید آن را از گوگل پلی دانلود کنید.

2. برنامه ای که میخواهید به اشتراک بگذارید را جستجو کنید. با کمک این برنامه به اشتراک گذاشتن اپلیکیشن ها با دوستانتان بسیار راحت خواهد بود . هنگامی که برنامه را باز میکنید ، در صفحه اول این برنامه لیستی از برنامه هایی را که روی دستگاه خود دانلود کرده اید نمایش داده میشود . شما میتوانید با بالا و پایین کردن این لیست ، اپلیکیشن مورد نظر خود را بیابید.

  • همچنین میتوانید از نوار جستجوی بالای صفحه برای یافتن برنامه مورد نظر استفاده کنید.

3. روی برنامه مورد نظر خود کلیک کنید. رو به روی همه برنامه های موجود در لیست یک مربع خالی وجود دارد که میتوانید آن را تیک بزنید. مربع برنامه مورد نظر خود را تیک بزنید.

  • شما میتوانید بیش از یک اپلیکیشن را انتخاب کنید.

4. حالت به اشتراک گذاری را انتخاب کنید. بالای نوار جستجو دو حالت به اشتراک گذاری ؛ « link » و « APK » وجود دارد.

  • با انتخاب حالت « link » شما میتوانید لینک صفحه دانلود اپلیکیشن را در گوگل پلی به اشتراک بگذارید.
  • با انتخاب حالت « APK » امکان خواهید داشت تمام فایل رو به صورت کامل به دستگاه دوست خود بفرستید.

5. اپلیکیشن ها را به اشتراک بگذارید. بعد از گزینه های « link » و « APK » علامت اشتراک گذاری را انتخاب میکنیم. با ضربه زدن روی علامت اشتراک گذاری گزینه های مختلف پیش روی شما برای به اشتراک گذاشتن اپلیکیشن مورد نظر نمایش داده میشود . شما میتوانید با استفاده از شبکه های اجتماعی مختلف مانند :

WhatsApp ,Pinterest, Facebook, Flipboard ,Google+.

یا بلوتوث و ایمیل و ... اشتراک گذاری را انجام دهید.

  • اشتراک گذاری با شبکه های اجتماعی : با کلیک کردن روی اسم شبکه اجتماعی مورد نظر این برنامه برای شما باز خواهد شد و شما میتوانید فایل یا لینک مورد نظر خود را به اشتراک بگذارید .
  • اشتراک گذاری با استفاده از ایمیل : اگر شما روی ایمیل کلیک کنید ، برنامه ایمیل برای شما در صفحه یک پیام جدید باز خواهد شد که لینک دانلود برنامه را در بر میگیرد . سپس شما میتوانید آن را برای دوست خود ارسال کنید. اگر شما حالت « APK » را انتخاب کرده باشید بهتر است برنامه را با ایمیل بفرستید چرا که حجم برنامه مورد نظر میتوانید بزرگ باشد.
  • اشتراک گذاری با استفاده از بلوتوث : اگر دوست شما نزدیک شما قرار دارد ، شما میتوانید فایل را با استفاده از بلوتوث به اشتراک بگذارید ، این راه در اصل سریعترین گزینه است. بلوتوث دستگاه شما و دوستتان باید فعال باشد سپس میتوانید روی گزینه بلوتوث کلیک کنید.


روش دوم: اشتراک گذاری اپلیکیشن های اندروید با استفاده از برنامه SHAREit :

1. مطمئن شوید دوست شما هم SHAREit را دارد . برای اینکه این برنامه کار کند نیاز است دوست شما حضور داشته باشد و این برنامه را روی دستگاه خود نصب کرده باشد و آنرا در دستگاه خود باز کند.

2. برنامه SHAREit را در دستگاه خود اجرا کنید. آیکون برنامه را در منوی برنامه ها یا صفحه اصلی خود بیابید و روی آن کلیک کنید تا باز شود .

  • اگر شما هنوز این برنامه را روی دستگاه خود نصب نکرده اید ، میتوانید آنرا از گوگل پلی دانلود کنید.

3. روی گزینه SEND در صفحه ورود برنامه کلیک کنید. با کلیک روی این گزینه وای- فای دستگاه شما به صورت خودکار فعال خواهد شد. منوی send باز خواهد شد و لیستی از چیزهایی که شما میتوانید با کمک این برنامه ارسال کنید نمایش داده خواهد شد.

  • علاوه بر اپلیکیشن ، شما میتوانید مخاطبین ، عکس ها ، موسیقی ها و ویدئو های مورد نظر خود را هم به اشتراک بگذارید.

4. روی گزینه “APP” که در نوار بالای صفحه قرار دارد کلیک کنید. اپلیکیشن های موجود در دستگاه شما به صورت شبکه ای لیست خواهد شد.

5. برنامه های مورد نظر خود را برای اشتراک گذاری انتخاب کنید. روی برنامه هایی که میخواهید آنها را به اشتراک بگذارید کلیک کنید ، بعد از اینکه انتخاب را انجام دادید ، روی گزینه “NEXT” در گوشه سمت راست بالا کلیک کنید.

  • اکنون SHAREit اسکن را برای یافتن دستگاه های نزدیک شروع میکند.

6. دوست شما باید برنامه های فرستاده شده را قبول کند . گزینه Receive در صفحه برنامه SHAREit دوست شما نمایش داده خواهد شد. دوست شما باید روی این گزینه کلیک کند تا اپلیکیشن ها دانلود شوند.

  • هنگامی که دوست شما برنامه ها را به صورت کامل دریافت کرد . هردوی شما یک پیام دریافت میکنید.
  • در آپدیت جدید این برنامه ، به صورت مستقیم APK را به دستگاه دریافت کننده میفرستد و دریافت کننده هم به صورت APK آن را دریافت میکند.

منبع: wikihow.com