حذف کردن صفحات PDFبا استفاده از اپلیکیشن اندرویدی PDFelement

این اپلیکیشن یکی از بهترین ابزارها برای ویرایش فایل pdf است. در حقیقت به عنوان به صرفه ترین ویرایشگر و بهترین جایگزین برای Adobe به شمار میرود. شما میتوانید از طریق گوگل پلی آن را روی دستگاه اندرویدی خود نصب کنید. این برنامه تجربه بهتری را در مقایسه با سایر برنامه ها به شما میدهد. با استفاده از این برنامه شما میتوانید از قابلیت هایی نظیر underlining ‌‌ (کشیدن خط زیر قسمتی از نوشته )‌،‌‌ highlighting ( رنگی کردن قسمتی از نوشته برای جلب توجه ) ، و اضافه کردن اشکال برای مورد تاکید قرار دادن نوشته تان استفاده کنید.

همانطور که گفتیم ، شما میتوانید کارهای زیادی را با استفاده از این برنامه در دستگاه اندرویدی خود انجام دهید . اگر میخواهید صفحه ای را از pdf خودتان حذف کنید ، مراحل زیر را به ترتیب انجام دهید تا ببینید چگونه باید این کار را انجام دهید.

مرحله ۱ . برنامه pdfelement را دانلود کنید . میتوانید برای دانلود این برنامه از گوگل پلی استفاده کنید ، سپس آنرا نصب و اجرا کنید.

دانلود برنامه pdfelement

مرحله ۲. فایلpdf خود را وارد کنید.

مرحله دوم وارد کردن فایل pdf در لیست دستگاه است . توجه کنید برای این کار چندین گزینه پیش روی شما است ، برای مثال ; شما میتوانید فایل pdf را با استفاده از وای فای منتقل کنید ،‌این راه محبوب ترین راه انتقال فایل میباشد . همچنین شما میتوانید از کابل USB برای وارد کردن فایل خود به دستگاه مورد نظر استفاده کنید یا با استفاده از برنامه ایمیل یا صفحه وب فایل را وارد دستگاه خود کنید همچنین شما میتوانید از اسکن کردن فایل استفاده کنید ، این به انتخاب شما بستگی دارد.

مرحله ۳. فایلpdf خود را باز کنید ، سپس روی آیکون سه نقطه که در گوشه سمت راست بالا قرار دارد کلیک کنید ،‌سپس روی گزینه page (‌ صفحه ) ضربه بزنید.

مرحله ۴. روی آیکون گوشه سمت راست بالا کلیک کنید ، سپس صفحه یا صفحاتی که میخواهید آن ها را حذف کنید انتخاب کنید و روی سومین آیکون بالای صفحه ضربه بزنید .سپس شما میتوانید صفحات مورد نظر خود را حذف کنید.

مراحل بالا نشان میدهد چگونه میتوانید صفحات مورد نظر خود را از یک pdf حذف کنید و خوشبختانه این کار با استفاده از برنامه PDFelement برای اندروید بسیار راحت میباشد . اگر شما بیش از یک صفحه برای حذف کردن دارید نگران نباشید ، تمام چیزی که برای انجام این کار لازم دارید دانلود و استفاده از این برنامه است.

منبع:

https://pdf.wondershare.com